Witaj na forum elektronikasamochodowa.net

Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak stracić pieniądze w warsztacie
#1
KU PRZESTRODZE
Odpowiedz
#2
jak zwykle onet i ich opowieści z nad Wisły..... Często tam wchodzę iw jednym tygodniu piszą że gaz będzie droższy, w następnym piszą że będzie tanieć. A na temat diesliBig GrinBig Grin szkoda gadać.... krawat który to pisze nie ma pojęcia z czego jest silnik zbudowany....
Odpowiedz
#3
Z takimi klientami mam do czynienia kilka razy w tygodniu-albo proponuję żeby sam naprawił albo robię co chce a potem i tak płaci za to i to co było naprawdę do zrobienia....Big Grin
Odpowiedz
#4
myślę że to raczej dla potencjalnych klijętów nie dla fachowców
Odpowiedz
#5
ojjjj
pelno takich kientow
i bedzie coraz wiecej
a czasem podstepnie przyjezdzaja potwierdzic diagnoze
wykluczam ich
Odpowiedz
#6
takich klientów ma każdy z nas i będzie miał, ja z klientem nie dyskutuje
wie lepiej chce wymienić to bo napewno to zepsute to to ma wymienione
a nie raz okazuje się że akurat to nie to -- ale skoro klient wie lepiej - nasz klient nasz Pan.
są tacy co przez całą naprawę chcą stać nad garbem i pilnować -- takich nie cierpie i na warsztat nie wpuszczam
ale możemy sobie gadać każdy z nas wie jak jest .....
Odpowiedz
#7
Ja tez nie cierpie jak ktoś mi na łapy patrzy. Jak nie ma zaufania to po co przyjeżdża. Ogolnie chyba nikt z nas nie lubi takich wścipskich ludzi. Śmieję się również z ludzi który myślą że po odczytaniu błędów wszystko bedzie wiadomo a po wykasowaniu auto będzie jeździć jak rakieta i wszystko będzie naprawioneSmile
Odpowiedz
#8
doloze cos od siebie ja o wyglada zagranica Tongue mianowiecie takich klientow jest masa anajgorsi to wlasnie polacy a dokladnije polscy socjalisci,sku...y siedza nic nierobia calymi dniami kase ciagna za free i widac ze maja za duzo czasu bo na forch spedzaja wieki oczywiscie kazdy z nich na forum otematyce posiadanego przez siebie auta,czeto jak przyjezdzaja to na wstepie temat z ich ust"bo on na forum czytal..." a jak juz sie takie slyszy ro rece opadaja i wiadomo lpiej mu nic nierobic bo choc zrobisz mu dobrze to i tak wroci bo stwierdzi ze na "forum" pisalo ze to ma byc inaczej chodz wszystko gra i auto chodzi,jednym slowem Breivik niepowinien wystrzelac tych w norwegi lecz w irlandnii polskich socjalistow,ostatnio gosc kupowal opony(socjalista) najpierw beczal targowal ze kasy nie ma po czym utargowal pare gorszy mial brac tansze po 60euro bo beczal ze nie ma kasy ale jak juz opone ujrzal to powaga zeszlo z 2h zanim podjal decyzje i obdzwonil pol polski by sie skonsultowac czy dane opony sa odpowiedznie do jego samchodu i az w koncu nagle kasa mu sie znalazla i wziol drozsze,nic w tym dziwnego ale podczas tych konsultacji pytania zadawal jak z ksiezyca Tongue
Odpowiedz
#9
komentarze na ONECIE też maja niezłeSmile

"Czasem dziwne metody napraw są skuteczne.
Pojechałam do mechanika, bo mój samochód ciężko przyspieszał i dużo palił. Mechanik powidział, że trzeba przeczyścić wydech i zobaczyć czy działa ssanie, po czym d**ał mnie przez pół godziny w siedzenie na przemian z robieniem mu loda. I pomogło."
Odpowiedz
#10
Mapi hahahahahah myślałem, że spadnę z łóżka jak to przeczytałem xD dhahaha
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości

http://www.ecutester.pl/